لاین ارری (Line Array) چیست ؟

لاین اری (Line Array)

لاین اری (Line Array) چیست ؟

سیستمهای لاین اری (Line Array)  : لاین اری (Line Array) جزء جدیدترین نسل تکنولوژی سیستمهای پخش صدا در جهان میباشد . در واقع لاین اری سیستمی است که منبع حجمی صدا را به منبع خطی تبدیل می کند . این سیستم متشکل از تعدادی از عناصر بلندگو یکسان است که به صورت افقی در یک خط  و به صورت راست (Right) و چپ (LEFT) نصب شده و از قائده هر بار دو برابر شدن فاصله از منبع انرژی ۶ دسیبل کاهش مستثنا است . این سیستم قابلیت پرتاب صدا از دو نقطه با حجم بالا را دارا می باشد . از مزایای لاین ارری پخش یکنواخت صدا در تمامی فضا می باشد به عبارتی افرادی که در صفوف اول، میانی یا آخر نشسته‌اند همگی حجم صوت را به صورت یکسان می‌شنوند.

سیستم های لاین ارری (Line Array) با قابلیت طراحی بسیار زیبا ؛ جلوه خاصی به سالنها و مکانهای نصب شده می دهد . طرحی ست با زاویه ی ۴۵ درجه و معمولاً به صورت  سه ست لایت و ساب در هرخط می باشد . میزان قدرت پخش صدا در این سیستم  ۶۰۰۰ وات می باشد .

لازم به ذکر است که این سیستم صوتی توانسته است استاندارد های جهانی صدا را کسب کرده و در سال ۱۹۹۵ تا  ۲۰۱۵ در اکثر مراکز مهم جهان نصب و به فروش رفته است .

 لاین ارری در سالنهای  آمفی تئاتر ؛ تالارها ؛ سالنهای ورزشی ؛ اجرای کنسرت  و … کاربرد دارد . کمپانی جی بی ال (JBL) با دارا بودن سابقه طولانی در امر تهیه و تولید سیستم های صوتی حرفه ای و تخصصی توانسته با تولید چند مدل حرفه ای گوی سبقت را از سایر رقبا برباید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نصب و راه اندازی انواع سیستم های لاین اری (Line Array) با شماره ۵۰۰۰ ۳۰۸ ۰۹۱۲ تماس حاصل نمائید .


© 2024: جی بی ال (JBL) | کلیه حقوق این سایت محفوظ است: جی بی ال پرو